CRM, Kundestyring, Kundekartotek
Forside    Funktioner    Opdatering    Referencer    Sitemap    Priser    Kontakt     
CRM Kundestyring!
 
  Vinduet i Kundestyringsfunktionen indeholder tabeller for kunder og kundegrupper. Al information vedr. kunden, som økonomi, post, e-mail, journaler, rapporter og hjemmeside, ses ved klik på en knap. I varelagervinduet ses om varen er på lager og hvor hurtigt den kan leveres. Har kunden specielle ønsker, kan der med det samme oprettes en ny vare med de kundespecifikke data.
Tilbud og salgsordre oprettes fra kundevinduet og sendes hurtigt med email eller udskrives til anden forsendelse.
Til udenlandske kunder angives landekoden, hvorefter alle formularer og varebetegnelser udskrives med det pågældende lands sprog og valuta.
Der kan oprettes kundegrupper efter behov. F.eks. "Ringes op", "Besøges", "Brochurer tilsendes" osv. Kunderne kan flyttes rundt i grupperne med "Drag and Drop". Hvis en kunde tilhører gruppen "Skal kontaktes" kan han efter kontakten flyttes til gruppen "Besøges" eller "Tilsendes brochuremateriale". Der kan højreklikkes på kundens hjemmeside og email adresse.
Informationsknappen giver den samlede oversigt. Knapperne lyser gult når der er data!
Kundejournalen giver mulighed for hurtigt at notere og finde informationer om den løbende kontakt til kunden. Bemærk at også andres notater bliver præsenteret!
 
Mere om CRM Kundestyring >
 
Copyright  ©  2001 - 2010 SilentQ  ®  SE/CVR: 26319269