SilentQ, CQ Produktionsstyring, MPS, CRM, ERP, Lagerstyring, Tidsregistrering, Kasseterminal
Forside    Funktioner    Opdatering    Referencer    Sitemap    Priser    Kontakt     
Funktioner!
 
Med CQ-vision kan man frit benytte ALLE funktioner - uden at tænke på hvor mange data der lægges i det.

Alle data samles i en database. Et vilkårligt antal computere kan kobles sammen i et firmanetværk. Kører på Windows inklusiv Windows  og Windows 7. Se flowdiagram >
_________________________________________________________________________________________________________

  Produktionsstyring >
  • Gennemprøvet produktionsstyring siden 2001
  • Produktionsplan genereres på få minutter ved ændrede betingelser
  • Markering af produktionsordrer, der er påbegyndt
  • Produktionsordrer med "røde" tal er forsinket.
  • Beregning af "færdiggørelsesprocent"
  • Beregning af materialebehov til indkøb
  • Gantt chart, der viser ressourcebelægning
  • Ressource flyttes rundt blandt opgaverne med "drag and drop"
  • "Flydende" arbejdskraft får tilbudt den mest relevante opgave
  • Ressourcer kan indsættes parallelt
  • Beregning af priser ved afslutning af en produktion
CRM Kundestyring >
  • Kundekartotek, kunderne oprettes eller importeres fra eks. Excel
  • Gruppeopdeling af kunderne til forskellige tiltag
  • Kunde korrespondance
  • Journaler vedr. kunden
  • Kundeopgaver "Popper op" før deadline
  • Abonnements- og telefonsupportsystem
  • Tilbud og salgsordrer oprettes direkte fra kundevinduet
  Lagerstyring >
  • Varelager med ubegrænset antal varer
  • Prislister med købs-, vejledende-, min. salgs- og kampagnepriser
  • Variantstyring gør det nemt at finde varerne i systemet
  • Versionsstyring, historik på varerne, nyttig ved ISO-godkendelse.
  • Produktions- og salgsstyklister
  • Lageroptælling med stregkoder
  • Indkøbsstyringen beregner indkøbsbehovet
  • Materiale- og enhedsstyring
  • Lagerhotel med beregning af lagerleje
Kasseterminal >
  • Kassesystem til touch screen eller almindelig skærm
  • Lagerstyring, stregkoder, statistikker og altid ajourført varelager
  • Salg fra flere terminaler samles og kan efterfølgende analyseres
  • Betalingsform: Kontant, kort eller check også i samme handel
  • Flere samtidige handler på terminalen med "parkering" af varer
  • Tilgodebeviser kan udskrives
  • Statusoptælling med trådløs scanner
 Restaurationssystem >
  • Kassesystem som ovenfor beskrevet
  • Læg udvalgte vare i Quickvalgs-menuen, for hurtigt salg
  • Salg fra flere terminaler samles og kan efterfølgende analyseres
  • Nemt hierarkisk system til at finde varer uden stregkoder
  • Udskrift af ordre til køkkenet
  • Hvert bords bestilling scannes ind for sig og bon udskrives til slut
  • Billetsystem og medlemskort er integreret i systemet
  • Adgangskontrol med afregning af kundens ophold f.eks. pr. time
Finansregnskab >
  • Netværksbaseret regnskabssystem med flere samtidige brugere
  • Kassekladde, kontoplan, momsregnskab
  • Lager-, kunde- og leverandørkartotek
  • Ubegrænset antal posteringer
  • Standardkontoplan, der kan tilrettes egne behov, følger med regnskabsmodulet
  • Automatisk årsafslutning med overførsel af resultat og oprettelse af et nyt regnskab
Salg og Fakturering >
  • Salgsstyring med tilbud, salgsordre og fakturaer
  • Analyse af salg med kurver for varenumre, sælgere, tidsintervaller mm.
  • Flere sprog og valutaer
  • Røde tal hvis betalingsdagen overskrides.
  • Rykkergebyr beregnes automatisk og tillægges fakturaen
Tidsregistrering >
  • Komme/gå-tider indtastes eller registres med stregkode
  • Projekter defineres, registres og beregnes
  • Pauser kan indlægges efter behov
  • Hvem er i huset og hvad laver de? kan ses i et vindue
  • Fraværsårsag og tidsover- og underskud ses for hver medarbejder
  • Ferier, søgnehelligdage og FF-dage til gode, ses ved login
  • Registreringen kan tastes ind eller indlæses med en stregkodescanner
Dokumentstyring >
  • Alle former for dokumentation samles!
  • Dokumenter lægges let ind under den enkelte funktion med "drag and drop"
  • Når der er tilknyttede dokumenter et sted lyser dokumentknappen gul
  • I samme øjeblik de er arkiveret, kan alle finde og åbne
  • Dokumenterne kan lægges i Q-doc, et hierarkisk system
  • Alle dokumenter åbnes med et højreklik på musen
Opgavestyring >
  • Et rapportteringssystem hvor alle ændringer samles
  • De ansvarlige får påmindelser og røde farver, når deadline overskrides
  • Systemet er en betingelse ved ISO-godkendelser
  • Rapporter om klager og ønsker fra kunder, oprettes direkte i kundevinduet
  • De ansvarlige kan få et overblik over opgaver og hvem der skal udføre dem
  mdk, muk
Copyright  ©  2001 - 2010 SilentQ  ®  SE/CVR: 26319269